make-up

Mijn Make-up Wishlist

Ik denk dat bijna iedereen wel een lijstje heeft met producten die die graag wilt. Iedereen heeft wat anders, ik heb een lijstje met make-up artikelen. Ik laat vandaag de top 5 zien van mijn lijstje, die ik graag zou willen kopen. Maar wat wel een grote investering is. 

3605970970116_nakedsmoky

Urban Decay Naked Smoky Palette €49,90

Ik vind dit een heel mooi palette, en zou deze erg graag willen. Er zitten hele mooie lichte en donkere tinten in, matte en glanzende. Ik heb al veel reviews gelezen en het pigment is echt super mooi. Je kunt er een hele mooie Smoky ooglook mee maken

 

MAC-Mineralize-Mineralize_Skinfinish

MAC Mineralize Skinfinish Lightscapade €29,50 

Iedereen kent ze wel de mineralize producten van MAC. Ik heb deze al zo vaak bewonderd in de douglas… Maar telkens laat ik hem toch liggen, omdat het toch redelijk prijzig is. Maar dit is wel zo’n mooie highlighter! En zou deze graag aan mijn stash willen toevoegen.

 

covers-Y0477970_F047797001

Dior blush Rosy Glow – 001 pètale €48,95

Die verpakking, die print, de kleurcombinatie en de blushkwast. Wauw, het is gewoon perfect! Ik ben sowieso al gek op blushes, maar als een blush er zo mooi uit ziet… Dit is echt de perfecte blush, die ik graag nog een keer wil kopen.

s1578012-main-hero

Too Faced Chocolate Bar €44 

 

Dit vind ik zo’n mooi palette,  je kunt er een heftige ooglook mee maken maar ook een nude ooglook. Er zitten ook kleuren in die je als highlighters kunt gebruiken voor op je wenkbrauwbot. Zo mooi, heb veel reviews gelezen en veel goede dingen erover gehoord.

s1615186-main-hero

Anastasia Contour Kit €54,95

En dan het beroemde Anastasia contour kit, dit is denk ik echt het mooiste contour palette wat er is! Wie wil deze nou niet !?

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, wat zijn dingen die op jouw wish list staan?

2 gedachten over “Mijn Make-up Wishlist

Geef een reactie

