make-up

CATRICE limited edition rough luxury

IMG_0638

Catrice heeft een hele mooie limited edition, en ik kon niet wachten tot het in de winkels lag. Nu was ik in de kruidvat in de Herestraat, alles weg.. Of het lag er nog maar dat het al gebruikt was .. Want de blush leek me zo mooi! Maar alles was al gebruikt, beetje jammer. Het enigste wat nog niet gebruikt was, was het oogschaduw palette! Dus die nam ik mee om te reviewen.

 

IMG_0634

Ik vind het oogschaduw palette er zo mooi uit en luxe uit zien. De kleuren passen erg goed bij elkaar, en je hoeft er opzich geen andere kleuren bij te gebruiken. Het pigment is erg goed!

IMG_0637

 

Dit zijn de kleuren. De linker kleur kun je gebruiken voor je binnenste ooghoeken en voor op je wenkbrauwbot. De middelste kleur kun je gebruiken voor je ooglid en dan kun je hem opbouwen, je kunt hem zo donker maken als je zelf wilt. De rechtse kleur kun je gebruiken voor je crease, en dan mooi inbleden met de middelste kleur.

 

IMG_0642.JPG

De soft baked eyeshadow c01 rough elegance kost 4,89 en is te koop bij de kruidvat filialen

Ik vind de pigment echt super mooi, goede kwaliteit! Zeker een aanrader.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

liefs Rianne

 

 

Geef een reactie

