make-up

Etos bronzer

IMG_0624

Hallo allemaal,

Sorry dat ik de afgelopen week niks online heb gezet, heb het erg druk met stage en was tussendoor ook ziek.. daardoor had ik erg weinig tijd om wat online te zetten…

Ik liep door de etos en zag deze bronzer liggen, ik vond hem er erg mooi uit zien. En ik had hem geswatched om mijn hand, en hij zag er erg gepigmenteerd uit. En een goede budget bronzer is best lastig om te vinden, dus leek het me erg leuk om deze bronzer te reviewen!

Ik heb de bronzer in de kleur medium / dark gekocht.

Ik vind de verpakking opzich wel mooi, maar had wel iets minder ‘simpel’ gemogen.
Ik vind het wel mooi dat het doorzichtig is, dan kun je direct zien welke kleur het is als je hem pakt.

IMG_0628

Ik breng de bronzer aan met mijn angled highlighter kwast, en daarna blend ik het in met mijn multi task kwast. Beide kwasten zijn van Real Techniques.

 

IMG_0631

Ik merkte toen ik de bronzer op wou doen, dat hij heel erg kruimelt. Dit vind ik erg jammer..

IMG_0630

gezicht ;

  • Clinique even better foundation 05 neutral
  • Airbrush concealer van Clinique
  • Mattifying poeder van Catrice 010 translucent
  • Etos bronzer

Hier heb ik de bronzer aangebracht met de angled highlighter kwast, hier heb ik het nog niet geblend! Ik ben tot nu toe erg tevreden over de bronzer, komt voldoende pigment vanaf en oogt niet vlekkerig.

IMG_0629

  • MAC blush; Springsheen
  • John van G highlighter
  • Sleek oogschaduw palette; oh so special 658
  • Sleek eyebrow stylist; medium dark
  • MAC viva glam Rihanna

Ik vind de bronzer echt super mooi, vooral in combinatie met de blush en highlighter. Ik ben er super blij mee, en ik zal hem zeker weten aanraden! Zeker voor de lage prijs, vind ik dat het een super goede kwaliteit heeft!

Deze bronzer is te koop bij alle etos fillialen €4,99. 

 

Liefs, Rianne

 

Geef een reactie

