tags

This or That Beauty Edition tag

Ik was aan het rond kijken bij andere bloggers, 
en ik kwam deze tag best wel vaak tegen. 
En ik vond hem zo leuk, dus dacht ik ga hem ook doen.ย 

Het is oorspronkelijk een tag uit Amerika, maar omdat 
mijn blog Nederlands is heb ik alles vertaald. 

make-up.

Blush of bronzer : Blush
Lipgloss of lipstick : Lipstick
Eyeliner of mascara : Mascara 
Foundation of concealer : Foundation 
Neutrale of gekleurde oogschaduw : Neutrale oogschaduw 
Kwasten of sponzen : Kwasten 


Nagels.

OPI of china glaze : OPI
Lang of kort : Lang 
Acryl of natural : Natural
Licht of donker : Donker
Met bloemen of zonder bloemen : Zonder bloemen 

Lichaam.

Parfum of bodysplash : Parfum 
Bodylotion of bodybutter : Bodybutter
Douchegel of zeep : Douchegel 
Lush of een andere 'bath company' : Bodyshop


Haar.

Krullen of stijl : Krullen 
Knot of staart : Knot
Bobby pins of vlinder clips : Bobby pins
Haarlak of gel : Haarlak
Lang of kort : Lang
Licht of donker : Licht 
Schuine pony of rechte pony : Schuine
Los of vast : Los

Fashion.

Jeans of joggingsbroek : Jeans
Lange mouwen of korte mouwen : Kort
Jurkjes of rokjes : Rokjes
Strepen of ruiten : Strepen 
Slippers of sandalen : Slippers 
Sjaals of hoeden : Sjaals
Oorknopjes of hangende oorbellen : Oorknopjes
Kettingen of armbanden : Armbanden 
Hoge hakken of platte schoenen : Platte schoenen 
Jas of hoodie : Jas
Forever 21 of charlotte russe : Forever 21

Random. 

Regen of zon : Zon !! 
Zomer of winter : Zomer 
Herfst of voorjaar : Voorjaar
Chocolade of vanille : Chocolade 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, 
ik ben benieuwd wat jullie zouden kiezen! 

Liefs, Rianne
5 gedachten over “This or That Beauty Edition tag

Geef een reactie

