make-up

Clinique High Impact Lip Colour

IMG_0365

Toen ik in de stad was, kwam ik deze lipstick tegen. Ik kon hem niet laten liggen, ik vond hem zo mooi!


Clinique zegt dat de lipstick tot 8 uur blijft zitten.
” De High Impact lipstick is een zeer hydraterende, voortdurend glad, zacht en een comfortabel houdende lipstick “.

IMG_0372

Dit is de swatch, een hele mooi rode lipstick met een bruine ondertoon. Er zit ook een hele mooie shimmer in .

imagine.jpg

De lipstick is inderdaad zacht en comfortabel. Maar de lipstick vervaagd heel snel, en blijft maar +/- 3 uur zitten. Dat vind ik wil een beetje jammer, omdat ze zeggen dat die tot 8 uur blijft zitten.
Ook is de lipstick heel hydraterend, ook gaat de lipstick niet in de lijntjes zitten.

IMG_0366IMG_0364

Ik vind het een super mooie lipstick.
Maar als ik een lipstick op wil doen die lang houdend is, zou ik deze niet kiezen.
Want je moet het regelmatig bijwerken, en dat is met andere lipsticks minder.

De Clinique High Impact Lip Colour SPF 15 Lipstick – 07 – Sassy Spice is te koop bij onder andere ICI PARIS XL voor €24,50.

Liefs, Rianne

2 gedachten over “Clinique High Impact Lip Colour

Geef een reactie

