make-up

MAC blush Springsheen

IMG_0591

Dit is echt mijn all time favourite blush!
Daarom vond ik het leuk, om mijn mening over deze blush met jullie te delen.

IMG_0590

Dit was mijn eerste duurdere blush, en ik heb hem ondertussen al zo
vaak gebruikt dat hij helaas bijna op is.
Maar ik heb gelukkig al een nieuwe op voorraad!

De verpakking van MAC is zoals altijd super mooi. Het is heel simpel,
maar heeft een mooie/luxe uitstraling vind ik. Hij is ondertussen ( helaas )
wel een beetje beschadigd, maar dat hou je toch.

 

IMG_0596

Hier heb ik de blush aangebracht, met de blush brush van Real Techniques.
Ik vind hem echt super mooi. Hij heeft een hele mooie gouden shimmer.

De kleur is rood/roze achtig, maar neigt wel meer naar de roze kant te gaan.

Je kunt hem ligt aanbrengen voor overdag, en wat zwaarder aanbrengen voor in de avond voor als je uit gaat bijvoorbeeld.

 

Als je een blush van MAC wilt kopen, zal ik deze zeker aanraden! Deze blush kun je bij veel looks combineren!

Deze blush is 22,50 en te koop bij de MAC counter of via http://www.maccosmetics.nl/ .

 

Liefs, Rianne

 

2 gedachten over “MAC blush Springsheen

Geef een reactie

