tags

40 Beauty Questions Tag

Ik ben deze tag al zo vaak tegengekomen, en het leek me
leuk om deze tag nu te doen. 
Ik heb hem onder andere gezien bij 
- www.veracamilla.nl 
- www.beautygloss.nl 

Hoe vaak per dag was je je gezicht?
Ik was mijn gezicht twee keer per dag.
Wat is je huidtype (vettig, droog…)?
Ik heb een vrij vettige huid.
Welke facewash gebruik je op het moment?
Ik gebruik momenteel geen facewash.
Scrub je wel eens?

Nee ik scrub niet.
Welk merk gebruik je daarvoor?
-
Welke dagcrème gebruik je?

Ik gebruik de Olaz dagcrème voor de gevoelige huid.
Heb je sproeten?

Vroeger had ik in de zomer altijd sproeten, 
maar nu bijna niet meer.
Gebruik je oogcrème?
Nee niet specifiek oogcrème, maar ik gebruik mijn 
dagcrème ook gewoon voor op mijn ogen.
Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Niet echt, alleen als ik veel slecht eet.
Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nee...
Welke foundation gebruik je?
De even better foundation van Clinique.
En welke concealer?
De airbrush concealer van Clinque.
Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Ik heb een roze ondertoon.
Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind het heel mooi bij anderen, maar ik heb zelf 
best lange wimpers. Dus vind het niet nodig om valse
wimpers op te doen.
Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Ja dat wist ik.
Welk merk van mascara gebruik je?
Catrice en Rimmel London.
Sephora of MAC?
Sowieso MAC !
Heb je een MAC Pro-Card?
Nee..
Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen 
van je make-up?
Kwasten van Real Techniques, Ecotools, ELF & HEMA.
Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Ja, de jumbo eye pencil van NYX in de kleur Milk.
En voor het gezicht?
Ik gebruik geen primer voor mijn gezicht.
Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?
Een mooie licht bruine kleur, met een kleine shimmer.
Gebruik je liquid liner of een potlood?
Liquid Liner, ik gebruik nooit een potlood.
Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?
Nooit, want dat gebruik ik niet.
Wat vind je van pigment oogschaduws?
Ik gebruik het niet, omdat het me een heel gedoe lijkt.
Gebruik je minerale make-up?
Ja.
Wat is je favoriete lippenstift?
D for Danger van MAC. Dat is echt mijn favoriete.
En lipgloss?
Catrice lipgloss in de kleur What-A-Melon
Wat is je favoriete blush?
De MAC blush in de kleur Springsheen.
Koop je wel eens make-up via E-bay?
Nee.
Houd je van drugstore make-up?
Jaaa !!
Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)
Nee.. Nog nooit geweest, lijkt me wel leuk.
Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?

Ja, dat lijkt me super leuk!
Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?

Ja, vooral met het aanbrengen van mascara! Dan zit mijn
foundation er goed op, en dan schiet ik weer uit en zit het 
op me neus of op me wang...
Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
Te scherpe/neppe wenkbrauwen.
Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist 
van neutrale tinten?
Ik houd van neutrale tinten qua oogschaduw, maar ik hou er wel van
als mijn lippen en wangen kleur hebben.
Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
Ashley Benson.
Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten,
wat zou het dan zijn?
ohhh.. dit is zo lastig.. Dan zou ik toch gaan voor mijn D for Danger
lipstick van MAC.
Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?
Uhm.. heeél soms.
Vind je dat je er goed uitziet zelfs zonder make-up?
Mweh. Je lijkt dan zo bleek, en alsof er wat mist.
Wat is volgens jou de beste make-up lijn?

Het beste merk vind ik toch MAC.. :D
Wat vind je van make-up?
Ik vind het geweldig ! Ik zou niet zonder kunnen. 

Als je deze tag wilt overnemen, mag dat natuurlijk! 

Liefs, Rianne
Een gedachte over “40 Beauty Questions Tag

Geef een reactie

