What's in my...

What’s in my beautybag!?

Het leek mij een leuk idee om te laten zien wat voor make-up 
ik mee neem in mijn tas. Oftewel wat er in mijn make-up tasje zit. 

IMG_0318

Dit is het tasje waar ik mijn make-up in heb zitten voor als ik naar school ga. 
Ik heb hem gekocht bij de Primark. Hij heeft 2 vakken, maar ik gebruik alleen het voorste vakje. 

IMG_0319


Ik heb nooit echt veel make-up mee, 
maar wat ik meeneem gebruik ik wel bijna altijd. 

IMG_0320

Wat ik allemaal in mijn tasje heb zitten:
- (afgebroken) HEMA poederkwast 
- Catrice poeder in 010 translucent
- lipbalsem van de Bodyshop 
- Catrice ultimate lash mascara
- Rimmel London scandaleyes 
- Vicks neusinhaler, voor als ik verkouden word 
- lipstick Rimmel London 200 latino 
- lipstick MAC D for Danger 
- lipstick MAC all fired up 
- HEMA lippencil 

IMG_0321
Dit is wat ik in mijn make-up tasje / beautybag heb zitten, 
als ik naar school of naar de de stad ga. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs, Rianne
2 gedachten over “What’s in my beautybag!?

Geef een reactie

