make-up

Real Techniques deluxe gift set

IMG_0299

Ben je bijna jarig, of ken je iemand die bijna jarig is.
Of wil je jezelf even een keer verwennen. 
Dan is dit het ideale cadeau voor beauty liefhebbers! 
Het is een goede set om mee te starten, 
of om je collectie mee aan te vullen. 
Er zitten 5 kwasten in deze zet met een clutch. 

IMG_0297

Qua uiterlijk is het al een plaatje. 
Het is leuk om zo iets te geven en/of te krijgen. 

IMG_0302
multi-task brush - angled highlighter brush - fine liner brush -
base shadow brush - tapered foundation brush 


IMG_0308

De multi task brush, de naam zegt het eigenlijks al je kunt het 
voor van alles gebruiken. 
Hij is fijn in gebruik doordat de haartjes heel dicht bij 
elkaar zitten, daardoor is die ideaal voor poeder, blush of bronzer.

IMG_0304

De angled highligher brush, dit vind ik echt een perfecte kwast!
Hij is niet te groot, niet te klein. 
En doordat die schuin is, brengt de kwast heel mooi aan.
Deze kwast kan ik zeker aanraden. 

IMG_0310

De fine liner brush, is bedoeld om eyeliner mee aan te brengen. 
Ik gebruik zelf bijna nooit eyeliner, maar heb hem wel uitgetest.
En hij werkt heel fijn, hij is niet te dik en heeft een goede lengte.
Ik was bang dat het niet prettig zou werken omdat de 
kwast zelf ook heel dun is.
Maar het is niet storend tijdens het aanbrengen van de eyeliner. 

IMG_0309

De base shadow brush, deze is ideaal. 
Je hebt er eigenlijks geen andere oogschaduw kwast bij nodig. 
Je kunt deze gebruiken voor het bewegend ooglid, 
de crease en voor het blenden. 
Deze kwast is ook echt zeker een aanrader! 

IMG_0305

En dan last but not least. De tapered foundation brush. 
Ik gebruik deze eerlijk gezegd niet voor me foundation, 
ik vind een platte foundation kwast niet fijn werken. 
Ik gebruik hem voor concealer. 
Dan brengt deze kwast wel fijn aan.

IMG_0300

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. 

Deze set is te koop bij :
https://realtechniques.com/shop-collection/deluxe-gift-set
en bij de bijenkorf voor 38,00. 

Liefs, Rianne
Geef een reactie

