Geen categorie

John van G highlighter

IMG_0569

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik vond het altijd lastig om een goede en mooie highlighter te vinden. Toen ik een tijdje geleden aan het shoppen was. Kwam ik deze tegen.  Mijn oog viel er direct op. Ik kende het merk nog niet, maar was er wel erg nieuwsgierig naar! Ik gebruik hem nu al een tijdje en ben er helemaal gek op. Daarom wou ik graag mijn mening over deze highlighter met jullie delen !

IMG_0573

Het is wel even goed opletten met aanbrengen, want er zit veel glitter in. Dat het niet op je hele gezicht komt ze zitten. Ik breng het aan met mijn Real Techniques angled highlighter brush. 

aangepast 2

Hier heb ik hem aangebracht, het geeft zo’n mooie glow. Ik ben echt verliefd op deze highlighter! Ik heb er foundation en concealer onder. Deze foto is zonder flits, maar met fel licht.

Ik zou deze highlighter zeker aanraden! Hij is te koop bij sommige drogisten, en op online webshops zoals wehkamp.

De John van G highlighter is €15,00. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

Liefs, Rianne

2 gedachten over “John van G highlighter

Geef een reactie

