Haar producten

Mijn dagelijkse haar producten

IMG_0311

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik jullie mijn dagelijkse haar producten laten zien. 
Welke producten ik het fijnst vind, en wanneer/hoe ik het gebruik.

IMG_0313

Onder de douche gebruik de shampoo en crèmespoeling van Andrélon Glans&Care. 
Ik vind dit een fijne combinatie, en het ruikt erg lekker.
Het verzorgd me haar goed, en geef een mooie glans aan je haar.

IMG_0314
Na het douchen als mijn haar handdoek droog is, gebruik de Andrélon 
Care&Repair crème.
Mijn haar is erg droog ( en beschadigd... ) dus vind ik het fijn om dit product te gebruiken.
Het is dan minder droog, en mijn haar ruikt na deze crème ook erg lekker!

Als ik mijn haar ga borstelen, en ik merk dat ik erg veel klitten heb.
Dan spray ik de anti klit spray van Gliss Kur in mijn haar.
Ik kom er dan veel beter doorheen. En mijn haar krijgt een mooie glans.

Als derde product gebruik ik de Andrèlon volume spray, deze vind ik super fijn!
Je haar word er wat vetter van, dus ideaal voor droog haar! 
Ook is het erg fijn om meer volume te creëren in je haar.


IMG_0315

Ik borstel mijn haar met mijn favoriete borstel! De Tangle Teezer. 
Mijn haar zit vaak vol met klitten en knopen, dus deze is ideaal ! 
Alle klitten kun je er goed mee uit borstelen, en je voelt het amper.
IMG_0316


Ik vind het ook erg leuk om mijn haar te krullen / stijlen, en dan moet je je 
haar wel goed beschermen. Daarvoor gebruik ik de heat spray van Schwarzkopf.

Volgensmij is het wel duidelijk welk merk mijn favoriet is. Ofcourse andrèlon. 
Dit merk vind ik het prettigste voor mijn haar, ik heb al verschillende 
shampoos en crèmespoelingen geprobeerd. 
Maar dit blijft toch echt mijn favoriet!

Laat me weten wat jullie favoriete merk/merken zijn!

Liefs, Rianne
Geef een reactie

