tags

Lip product addict tag

90ea0759-a009-4662-92ed-9274681e8f46

Hallo allemaal, 

zoals ik al had verteld in me everyday make-up routine. 
Je kunt nooit genoeg lipstick hebben. 
Maakt niet uit in welke beautygerelateerde winkel ik ben. 
Ik kijk altijd even naar de lipsticks. 
Ik vond deze tag bij www.veracamilla.com en dacht, deze tag is perfect voor mij. 
Dus laten we beginnen. 

1. favoriete lipbalsem / lip verzorging 

Mijn favoriete lipbalsem is denk ik toch die van de Bodyshop.
Deze heb ik al erg lang, en bevalt goed. En ruikt ook nog eens heerlijk. 
Voor de rest gebruik ik geen lipv
2. beste opvallende rode lipstick 

Ik vind het lastig om te kiezen, want ik heb 2 favoriete rode lipstick.
De rode lipstick van Catrice 310 red my lips,

en de MAC viva glam Rihanna. 
Als ik dan toch één moest kiezen, ga ik toch voor de MAC lipstick.
Die blijft goed zitten de dag door, en heeft een mooie shimmer in de lipstick. 

3. beste luxe en goedkope lipproduct 

Mijn beste luxe is van MAC. En de beste goedkoopste is van catrice. 

4. beste MAC lipstick

uhm, die keuze is eigenlijks vrij makkelijk te maken.
Dat is D is for Danger. 
Die lipstick heb ik denk ik 2 maand geleden gekocht, en ik draag heb continue. 

5. meest teleurstellende lipproduct 

Dat vind ik de 16hours lipstick van Maybelline. 
Ik lees er allemaal goede dingen over, maar bij mij werkt het nooit.
Hij trekt veels te veel in de lijntjes, en op den duur breekt het helemaal. Zo jammer. 

6. lippotlood: wel of niet doen?

Vind ik een lastige vraag.. Ik zou zeggen, ja wel doen.
Dan schiet je minder snel uit met je lipstick.
Maar ik gebruik zelf eigenlijks zelden een lippotlood. 
Ik moet hem maar weer vaker gaan gebruiken haha. 

7. beste lipgloss

Dat is de lipgloss van Catrice in de kleur What-A-Melon. 

8. iets extra's 

Uhm.. moet ik even goed nadenken..
Als iets extra's wil ik de mooie verpakking van Catrice noemen..
Het is zo'n mooie verpakking, en is maar €3,99

Ik heb deze tag zoals eerder al genoemd, van 
veracamilla overgenomen.
Als je deze tag ook wilt overnemen, mag dat natuurlijk ! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

Liefs, Rianne
2 gedachten over “Lip product addict tag

Geef een reactie

