Geen categorie

Sleek oh so special palette

7e63328a-553d-4366-8241-c568c7d9a1ee
Hallo allemaal,

vandaag ga ik swatches laten zien van het Oh So Special palette van Sleek. 
En ga ik mijn mening geven over dit palette. 
437e4f07-1e78-4c27-a451-f7d977b067fc
zonder flits

a36059f6-ab1e-488e-a0c0-f9702b85667e
met flits

bow - organza - ribbon - gift basket - glitz - celebrate 
pamper - gateau - the mail - boxed - wrapped up - noir 


Ik vind het palette een mooi uiterlijk hebben, vind het mooi dat 
er een grote spiegel bij in zit. En er zit een dubbele spons applicator bij. 
Ik vind het mooi dat er een matte highlighter bij zit.
En de donkere bruine tinten zijn ook mooi om een smokey eyes mee te maken. 

Ik vind het erg jammer dat bow en pamper niet goed gepigmenteerd zijn. 
Ik vind organza en gateau wel heel gepigmenteerd.


Deze kleuren zijn wel mooi, goed gepigmenteerd. Als je hier een
 goede basis onder doet komen de kleuren heel mooi uit.

 

Deze kleuren zijn ook opnieuw heel mooi gepigmenteerd.
 Ik vind vooral celebrate heel mooi gepigmenteerd.
Ik zal dit palette zeker aanraden, je kunt hier mooie ooglooks
 mee maken. Je kunt er verschillende kanten mee opgaan.
 Je kunt er een smokey eye mee maken met de kleuren noir, celebrate,
 glitz, en boxed.
Maar je kan er ook een natural ooglook mee maken met de kleuren bow,
 pamper, organza en wrapped up.
Dit palette is €10,95 en te koop bij http://www.sleekmakeup.com/oh-so-special-oh-so-special 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

liefs, Rianne
Geef een reactie

