Everyday make-up

My everyday makeup routine

9a93e176-64cc-42a9-9bb9-8d328e333a75

hallo allemaal,

het leek mij leuk om als eerste (echte) artikel mijn 
everyday make-up te laten zien. 
Ik ga stap voor stap vertellen wat ik gebruik, 
en waarvoor ik het gebruik. 

90cf5f7b-0f2c-4d41-9723-4966ff3cbdde

Voordat ik begin met mijn make-up, 
breng ik een dagcrème van Olaz aan. 
Deze is voor de gevoelige huid, 
en ik vind hem erg prettig in gebruik. 
Zodra ik deze heb aangebracht, 
begin ik met de foundation. 
Ik gebruik de even better foundation van Clinique, 
in de kleur 05 neutral.
Ik gebruik de airbrush concealer van Clinique 
onder mijn ogen en oponeffenheden. 
Dit geheel poeder ik af met de 
mattifying powder van Catrice in de kleur 010 translucent. 
De kwast die ik hiervoor gebruik is de
powder brush van Real Techniques.
b0c9cdd3-f491-486c-a823-3eb8ff07f027

Als mijn foundation er allemaal goed opzit, 
ga ik over op blush en highlighter. 
De blush die ik gebruik is van MAC en heet springsheen, 
dit is veruit mijn favoriete blush.
De highlighter die ik gebruik is van John van G, 
het is nummer 01. 
De kwast die ik hiervoor gebruik is de 
blush brush van Real Techniques. 

6d2dbf35-f18b-44a5-8e23-d16bd1f4170334af27e2-14b6-4434-ac6f-69d1c645977f

Dan ga ik verder met de ogen, dit vind ik (samen met lipstick) 
het leukste aan opmaken. 
Ik hou namelijk erg veel van oogschaduw. 

Ik begin met een basis op mijn ogen, 
en daarvoor gebruik NYX Jumbo eye pencil in 604 milk voor.
Dit vind ik een erg prettige basis, 
omdat de kleuren van de oogschaduw 
erg mooi uitkomen doordat de basis wit is.
Momenteel gebruik ik bovenstaande paletten het meest, 
dat zijn op dit moment mijn favorieten. 
MAC eyeshadow quattro in de kleur devilishly dark, 
en het sleek palette, oh so special 658. 
Voor mijn wimpers gebruik ik meestal de mascara 
van Catrice, en anders gebruik ik de mascara van 
Rimmel London. 
De kwasten die ik hiervoor gebruik zijn van ecotools, 
en een blending brush die ik bij een drogist heb gekocht. 

b2c91564-295c-4599-b986-2b29a6c610e1

Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik 2 wenkbrauw potloden.
Ik gebruik voornamelijk het wenkbrauw potlood 
van Rimmel London in de kleur 001 dark brown.
En ik gebruik het wenkbrauwpotlood van de HEMA in de kleur 12.

90ea0759-a009-4662-92ed-9274681e8f46

Dan het laatste wat ik op doe, lipstick!
Je kan niet genoeg lipstick hebben ( vind ik hihi ).

Ik vond het ook lastig om te kiezen welke ik hierin liet zien,
maar ik heb toch me all time favourites gekozen. 

Ik zal ze van links naar rechts benoemen, 

- Catrice ultimate color 420 Plum fiction 
- Rimmel London 200 Latino 
- MAC girl about town
- MAC all fired up 
- MAC viva glam Rihanna
- MAC D is for Danger 

Dit zijn de lipsticks die ik altijd bij me draag als ik ergens naar toe ga. 
Als ik er op dit moment toch één zou moeten kiezen,
zou ik gaan voor MAC D is for Danger. 
Hij brengt fijn aan, is mat, 
blijft goed zitten. En is gewoon een hele mooie kleur.

Dit was mijn " everyday makeup routine " ik hoop dat 
jullie het leuk vonden om te lezen. 

Liefs, Rianne
2 gedachten over “My everyday makeup routine

Geef een reactie

