Geen categorie

About me..

hallo, 

Ik zal me even voorstellen, ik ben Rianne. Woon in het noordelijkste puntje van Groningen, en ik ben gek op make-up.

Wat kun je verwachten?

Mijn bedoeling is om 3 keer per week een blogpost te doen, die zal gaan over de nieuwste make-up, make-up reviews en dagen uit mijn leven. Het lijkt me erg leuk om mijn mening over merken, make-up en om de nieuwste make-up trends met jullie te delen.

 

ik hoop dat ik jullie genoeg heb verteld over mijzelf, en ik kan niet wachten tot ik de eerste blogpost online kan zetten!

 

Veel liefs,

Rianne

 

 

 

Een gedachte over “About me..

Geef een reactie

